اخبار السينما و الفنالبوابة الأخبارية

تامر حسني يتحدث عن صورة خاصة من إعلانه الجديد

كشف الفنان تامر حسني عن صورة من إعلانه الجديد الذي يحضر له في الوقت الحالي، ويظهر فيها مع بعض الأطفال في كواليس التصوير.

 

وتحدث تامر حسني عن الصورة التي نشرها عبر حسابه الرسمي بموقع وتطبيق Instagram مشيراً أنها تعني له الكثير وعلق كاتباً:”يا نهار الشوق على أجمل ناس، الصوره دي من تصوير إعلان جديد ليا بس تعنيلي كتير أوي، عشان كدا حبيت أكلمكم عليها وبعد ما أخلص كلام هتتأكدوا إنها تعنيلكم إنتوا كمان، هحاول أختصر”.

وتابع تامر:”من سنين كنت مكان الأطفال الجميله دول بدرس الموسيقى هنا في الكونسير ڤاتوار و لما كان يدخل علينا فنان مشهور كنا بنفرح أوي و بيبقى عندنا حالة ذهول و كنت بقول يارب في يوم من الأيام أكبر وأنجح و أدخل نفس الدخله دي و أنا فنان مشهور و اشوف نفس النظره الجميله دي في عيون التلاميذ و الأساتذه”.

واستطرد:”الحقيقه إني لما دخلت عليهم شفت نظره أكبر بمليون مره من اللي حلمت بيها ، نظرة حب و بكاء و مثل أعلى و أسئله كتير منهم عن مشواري و فضلت يوم كامل أثناء التصوير بحكيلهم و بشجعهم ، و اتمشينا في كل مكان داخل المعهد درست فيه ولعبت فيه”.

وأنهى كاتباً:”هقول حاجه و كل واحد يقيسها على مجاله، اكتر حد فيكوا هيحب النظره و المعنى اللي في الصوره و هيتمناه و هيتعب له، هو أول واحد هيوصله 💪🏼♥️بس كدا، نهاركم جميل زيكم”.

يذكر أن تامر حسني كان ينوي إصدار أغنية جديدة لعيد الحب، ولكنه اعتذر عن عدم تمكنه من إصدارها.

وكتب حسني عبر صفحته الرسمية على Facebook موضحا السبب، وقال إنه كان يريد طرح أغنية جديدة مصوره، لكنها لم تنته بالشكل الذي كان يريده ويليق بجمهوره وتحتاج لبعض التعديلات.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق